2014. május 11., vasárnap

F.L.Y.

First Love Yourself

Előbb magadat szeresd!

Csak te vagy. Az ember, aki nem tudja magát egyedül jól érezni, az nem szereti magát. Nem szeret "kettesben" lenni magával. És hogy is várhatnánk el, hogy más szeressen ha magunkat sem szeretjük? Mindennél fontosabb számomra mostanában, hogy megismerjem magam. A határaim, a viselkedésem, a reakcióim, a miértjeim és hogyanaim, és hogy mire vagyok képes. Ismeretlen vagyok magam számára. Addig írom le az érzéseim, gondolataim és mindent, amíg nyitott könyv nem leszek magam számára. Hiszen onnantól, hogy tudom mire vagyok képes, tudni fogom, hogy még többre, kijjebb tolhatom a határokat vagy akár el is törölhetem őket. 
Csak én, csak én, csak ÉN. Ez az én könyvem a gondolataimról és az edzésről.


Szárnyalj

Az önismeretből reális célok lesznek, célirányos teljesítmény, elért sikerek, másik célok, újabb célirányos teljesítmény, újabb célok .... és így tovább. Körfolyamat. Gyerek lépések, közhelyek. A lényeg, hogy sosem álljunk meg. Anno elindítottam egy gépezetet, azóta mozog, mert mozognia kell, mert már nem nagyon ismer mást. Az irány változik, de a haladás örök. Mindig legyenek céljaink és haladjunk feléjük. Talán később kiderül, hogy nem is jók azok a célok, nem is akarjuk azt igazán, de addig is haladunk. Nem elégszünk meg sima sétával, a kocogás nem elég, a sprit nem fáraszt ki, épp ezért
meg kell tanulnom szárnyalni!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése